Sponsorerede blogindlæg3.jpg

ONE-TIME TILBUD TIL DIG PÅ FOODSTYLING MASTERCLASS

kursus-overbygning til Foodstyling MasterclaSs

Sælg med madbilleder

LÆR HVORDAN DU PROMOVERER PRODUKTER GENNEM MADBILLEDER, SÅ DE STORSÆLGER

 

kursus-overbygningen ER specielt FOR DIG, SOM ER:

 

Blogger - og vil i gang med eller raffinere dine sponsorerede blogindlæg, så du vil kunne tage tusindevis af kroner for dem

Instagrammer - og vil tredoble dine samarbejdspriser, samtidig med du øger engagement og konverteringer på dine posts

Selvstændig - og har et produkt eller en webshop, du gerne vil råsælge af

Ansat I en virksomhed - og er ansvarlig for marketing, salg og/eller sociale medier

Freelancer - og vil arbejde som professionel madfotograf og foodstylist

 
 

Du kan fotografere de flotteste, insta-værdige dameblads’ish madbilleder uden, de sælger ét eneste produkt for dig

Et billede med et produkt .. well, det ser lynhurtigt opstillet og stift ud. At fotografere og style madbilleder er langt fra det samme, som at formidle og sælge produkter gennem madbilleder.

Og det er netop her det går galt for mange:

Alt for mange, som knokler med at sælge og promovere via madbilleder får ikke de markante resultater, som gode madbilleder kan give.

Dine madbilleder skal ikke kun være flotte - de skal konvertere.

Du skal få produktet til at kommunikere på bedst mulige måde til målgruppen, så de foretager en handling.

Det handler ikke om “sådan skal et flot madbillede se ud”, men i stedet om kommunikation.

Kommunikationen skal være overbevisende og præcis til målgruppen.

Et billede kan være nok så flot, men hvis det ikke rammer målgruppen og kommunikerer værdien af produktet, så har billedet ikke noget formål.

Så sælger det ingenting.

Fiskars Nordic

Fiskars Nordic

 

I den her overbygning viser jeg dig, hvordan du promoverer produkter gennem topsælgende madbilleder, inklusiv..

Nespresso

Nespresso

  • Hvordan du går du fra at arbejde med dine egne billeder og din fotostil, til at tage billeder, som passer til andres behov

  • De pro-teknikkerne til at få integreret en vilkårlig (farvestrålende) emballage uden den ser malplaceret ud

  • Psykologien bag at formidle værdien af et produkt, så målgruppen på 2 sekunder forstår den og hvorfor de bare skal have produktet (fordi du taler direkte til dem)

  • Metoden til at tage billeder, som konverterer på websider og sociale medier og ikke bare ser flotte ud

  • Nøglen til at gøre køkkenrelaterede produkter, såsom viskestykker, duge og redskaber levende og interessante i billeder, så kunderne trykker ¨køb”.

og ikke kun det!

DU BLIVER også STORMESTER I:

  • At kommunikere visuelt til en defineret målgruppe, så du kan skabe produktbilleder som konverterer.

  • At implementere produktemballage (uanset farve og form) på en naturlig og lækker måde.

  • De tre slags produktbilleder, du altid skal inkludere - uanset om er måltidskasse-leverandør, køkkenmaskine-sælger eller blogger.

  • At blive klar på de områder, som du skal være 110% opmærksom på, når du arbejder med brands og produkter i madbilleder.

  • At vide præcis, hvilke objektiver, som du skal bruge til forskellige slags produktbilleder

  •  Kreative vs. standard produktbilleder - og hvordan du fotograferer begge slags.

  • Hvordan du skal udarbejde sponsorerede blogindlæg, som samarbejdspartnere står i kø for (og betaler tusindevis af kroner for)

Sponsorerede blogindlæg´´.jpg

Kurset her er et af de mest efterspurgte overbygninger til Foodstyling Masterclass

Lær hvordan du kombinerer madfotografering med produktfotografering, så dine madbilleder storsælger.

 

Alle produktbilleder fortæller en historie
– men fortæller du den rigtige historie, så vi køber? 

Efter “Sælg med madbilleder” gør du. 

 

kdks.png

 

DU FÅR 4 KURSUSDELE MED 21 LEKTIONER - OVER 4 TIMERS VIDEO-TRÆNING, PRAKTISKE EKSEMPLER OG WORKSHEETS

Del 1: Produktfotografering

 

1| Foundation

Lær hvorfor produktfotografering ikke handler om flotte madbilleder - og hvad som i stedet er afgørende. Herudover hvilke 4 områder du skal have fastlagt inden du overhovedet kan stille dig bag kameraet.

2 | Foodstyling professionelt

Få den overraskende definition af foodstyling, hvordan den adskiller sig fra den almindelige opfattelse af madfotografering og hvorfor du skal glemme alt om "dameblads"-billeder. 

3 | Visuel kommunikation

Lær hvad visuel kommunikation er og hvorfor du skal bruge det, hvordan det har indvirkning på produktfotografering og hvordan du bruger det aktivt til at få dine produktbilleder til at sælge. 

4 | Pitch

Få min unikke metode til salg med produktbilleder, så de konverterer, samt hvilke 3 produktbilleder, som du skal bruge for både at promovere og informere. Uanset om det er mad, forklæder, duge eller spækbrætter, som du skal sælge eller promovere. Vi gennemgår billedeeksempler i detaljer, hvordan du selv gør og hvad du skal undgå. 

 

DEL 2 | GRUNDLAG FOR PRODUKTBILLEDE

 

5 | Afsender:

Lær hvilken markant betydning afsender af produktbillederne har og hvordan du bestemmer den primære. 

6 | Produkt/mad: 

Du gennemgår, hvordan du analyserer et produkt/mad.

7 | Budskab/koncept

Vi arbejder med budskab og koncept i dine produktbilleder, hvordan du bestemmer det og hvad du skal bruge det til videre frem. 

8 | Målgruppe:

Lær hvordan du bestemmer din målgruppe: Vi gennemgår hvordan du bruger de 4 parametre af målgruppesegmentering, opdeler målgruppen yderligere ud fra spørgsmål og metoder, så du ved præcist, hvordan du skal style dit billede.

9 | Keywords/moodboard:

Lær hvorfor og hvilke former for keywords, som danner planen for dit billede og gør det lynhurtigt at fotografere. Vi ser på en række billedeksempler, så du får en forståelse for, hvordan keywords kan omsættes til foodstyling og hvordan du selv kan gøre det i praksis. 

10 | Fastsæt ramme

Vi samler alle del-elementer til en køreklar plan til din foodstyling, så du ved præcis, hvad du skal gøre når du står bag kameraet. 

Del 3: Opbygning og fotografering af produktbillede

 

11 | Emballage

Lær hvordan du analyserer en produktemballage, så du kan implementere den på bedst mulige måde i et produktbillede. Vi gennemgår en række "to-do" og "not-to-do" -eksempler, så du ved præcis, hvor udfordringerne kan være og hvordan du håndterer dem. 

12 | Farver

Farver har enorm indflydelse på produktbilleder, så vi ser på farveteori og hvordan du bruger den til din fordel - både til at skabe balance og til at skille produktet ud eller understøtte det ved hjælp af farver. 

13 | Lys

Lær hvilken slags lys som du skal bruge til produktfotografering, hvordan du skal vurdere det i forhold til produktet og hvilke metoder, du kan bruge til at fremhæve dit produkt på bedst mulig måde. 

14 | Objektiver

Vi gennemgår hvordan du finder den passende brændvidde til dine produktbilleder, så du kan vælge det rigtige objektiv. Du får min anbefaling til det bedste prime objektiv og det bedste zoom-objektiv til produktfotografering, herudover hvilken (overraskende) objektiver som jeg selv bruger til alle mine produktbilleder. 

15 | Baggrund og props

Lær hvordan du vælger de rigtige baggrunde til produktbilleder (det er ikke kun almindelige plader) og hvordan baggrunde kan ødelægge dine produktbilleder, selvom de matcher konceptet. 

iMac-mock-up-diferents-views1.png

Vi gennemgår hvilken betydning props har for dine billeder, hvordan du finder de rigtige og hvad du altid skal undgå.

16 | Storytelling

Lær hvordan du fortæller en historie om produktet visuelt, så din målgruppe instant ved du taler til dem. Du får mine 4 hacks, som jeg altid bruger - hvordan du bruger dem og hvor du kan have udfordringer. 

17 | Vinkler

Vi ser på hvordan du vælger hvilken kameravinkel du skal fotografere fra, hvilken betydning den har for billedet og hvordan du styler produktet til vinklen. 

18 | Teknik og efterbehandling

Se den ene ting, som er essentiel når du fotograferer produktbilleder! Vi gennemgår hvordan du bedst indstiller dit kamera, når du fotograferer produkter, herunder blænde, ISO, lukketid, lysmåling. Herudover ser på efterbehandling af dine billeder og du lærer hvordan du på 2 minutter kan redigere dine produktbilleder, så de får samme udtryk. 

DEL 4: SAMARBEJDE OMKRING PRODUKTBILLEDER

 

19 | Samarbejde med brands og virksomheder

Vi gennemgår best practice for samarbejde med brands og virksomheder, hvad du skal have fokus på og hvad du skal gøre i forhold til, at kombinere din billedstil med et brand. 

20 | Samarbejde med grafiker

Lær hvad du skal have helt styr på når du fotografere billeder, som du skal samarbejde om med en grafiker. Hvad er dit ansvar og hvordan tager du produktbilleder, som matcher på en produktemballage.

21 | Sponsorerede blogindlæg

Du får viden om hvordan du udarbejder produktbilleder til et sponsoreret blogindlæg, som får brands og kommunikationsbureauer til at betale dig mange tusinde kroner igen og igen. Du får min unikke opsætning af sponsorede blogindlæg.

testimonial 1.png
produktfotografering.jpg
 

Fantastisk kursus som suppler Foodstyling Masterclass på bedste vis. Kurset er en guld grube af brugbar og unik viden, som alle som arbejder med visuel marketing og salg bør kende. Det her kursus er en game-changer. 

- Emma H. (kursusdeltager)

TAG MADBILLEDER MED PRODUKTER OG BRANDS, SOM taler direkte til dine kunder, så de køber

Du får alle metoder, alle tricksene lige her, lige til at bruge i din forretning, på din blog eller sociale medier.

Du sparer mere end 50% på kursus-overbygningen

TILBUDDET SLUTTER OM 24 TIMER

FLEX

  • Produktfotograferings workshop
  • 4 kursusdele
  • 21 video-lektioner
  • Alle fremtidige kursusopdateringer


5 månedelige BETALING AF

447 kr.

3 månedelige BETALINGer AF

347 kr. KØB NU

STANDARD

  • Produktfotograferings workshop
  • 4 kursusdele
  • 21 video-lektioner
  • Alle fremtidige kursusopdateringer


1 BETALING AF

1997 kr.

895 kr.
KØB NU

hvordan fungerer det?

Kursusmaterialet er en blanding af video, slides og printvenlige pdf'er.

Videoerne skal ses online, men alle arbejdsark og guides kan du downloade og printe ud (eller bare læse online).

Kurset er dit til evigt eje. Det vil sige, at du kan tage kurset alle de gange, du lyster og orker. Uden begrænsning.

Du vil straks efter betaling vil du modtage en e-mail med oplysninger om din ordre. 

Kurset ligger klar til dig på din personlige kursus, hvor du også finder Foodstyling Masterclass. Du vil have øjeblikkelig adgang til alt kursusmateriale på workshoppen. 

Jeg anbefaler dog, at du har været gennem Foodstyling Masterclass før du går i gang med produktfotografering, da kurset er lavet som en naturlig overbygning. 


Louise1.png

"det her kursus er helt særligt for mig"

Kurset, produktfotografering, er helt specielt for mig, da det er det område indenfor fotografering, som jeg personligt brænder allermest for; at kommunikere og sælge gennem billeder.

Jeg har en uddannelse med speciale i forbrugere, produkter og brands og hvordan de her områder kombineres og kommunikeres på tværs.

Materialet, som du får på kurset, har jeg undervist studerende i på videregående uddannelser og rådgivet virksomheder i.

Det betyder, at det har været forbeholdt en fagprofessionel gruppe, hvilket jeg synes er lidt ærgerligt. Så nu får du chancen for at få fingre i det hele og jeg glæder mig sådan til, at du skal igennem det hele på kurset. 

 

HVORDAN ADSKILLER KURSET SIG FRA FOODSTYLING MASTERCLASS?

 


'Sælg med madbilleder' er en overbygning til Foodstyling Masterclass.
En speciale-del, som kun tilbydes til dig, som er deltager på kurset.
'Sælg med madbilleder' er designet, så der er en naturlig overgang fra Foodstyling Masterclass - vi bygger ovenpå med mere avancerede metoder og tilgange til professionel foodstyling og fotografering.